de l’artista MARC LARRE
Des del Centre Cívic de Sant Andreu ens ofereixen una visita guiada a l’exposició «Boca i roca» de l’artista Marc Larre. L’exposició es planteja què és el patrimoni i qui diu què és i què no és patrimoni, i el Centre d’Estudis Ignasi Iglésias és precisament qui està protegint i divulgant el patrimoni de Sant Andreu.
La visita es realitzarà el dimecres 8 de juliol de 2026, a les 17 hores, i és gratuïta.
La Junta
Aquest projecte aposta pel vincle a partir del contacte físic en contraposició a l’abstracció creixent de la nostra societat digital.
Així, proposa una nova aproximació al patrimoni històric i cultural de Barcelona que no es limita a l’arquitectura o les escultures que reprodueixen, d’una banda, elements arquitectònics de la ciutat, i de l’altra, les empremtes i els gestos de les persones que l’habiten.
El conjunt creixerà en cada exposició a partir de les peces resultants dels tallers amb veïns participants.
Marc Larre









